پي دي اف كده پي دي اف كده .

پي دي اف كده

كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر ششم رسول جعفريان

سايت پي دي اف كده كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر ششم رسول جعفريان دانلود PDF با 818 صفحه، براي شما آماده كرده است. ششمين دفتر ميراث اسلامي ايران كه مشتمل بر سي رساله كوچك و بزرگ از ميراث فارسي و عربي مخطوط – و در حال حاضر چاپ شده است، در برابر شما قرار دارد. خوشبختانه پس از گذشت چندين شماره از نشر اين مجموعه به آرامي اهميت و ارزش نشر مجموعه حاضر بر دوستداران دانش آشكار شده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/islamic-heritage-iran-vi


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۷:۲۷ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر دوم رسول جعفريان

سايت پي دي اف كده كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر دوم رسول جعفريان دانلود PDF با 870 صفحه، براي شما آماده كرده است. آگاهي هاي ما از اين اديب و شاعر برجسته محدود و منحصر به چند نقل كوتاه است. اولين آگاهي از منتجب الدين است كه درباره او به عنوان دانشمندي امامي مذهب مينويسد شيخ شمس الدين الوالمفاخر بن محمد رازي، مداح آل رسول الله و سلامه عليه و عليهم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/islamic-heritage-iran-ii


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۶:۰۲ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر اول رسول جعفريان

سايت پي دي اف كده كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر اول رسول جعفريان دانلود PDF با 684 صفحه، براي شما آماده كرده است. در گذشته تاريخي تمدن اسلامي محافل علمي – اسلامي، در برگيرنده تمامي آن چيزي بود كه به نام علم و فلسفه شناخته ميشد اين دو نام بر علوم الهي و انساني و نيز بر علوم تجربي اطلاق ميگرديد در تمامي اين زمينه ها، نوشته هاي ارزشمندي وجود دارد كه ميراث مشترك تمامي ملتهاي اسلامي است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/islamic-heritage-iran-i


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۳:۴۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب نجوا هاي نجيبانه جلد هفتم عباس خسروي فارساني

سايت پي دي اف كده كتاب نجوا هاي نجيبانه جلد هفتم عباس خسروي فارساني دانلود PDF با 311 صفحه، براي شما آماده كرده است. عباس خسروي فارساني: آنچه در ادامه مي آيد، مجموعه اي است از زيباترين اشعار سياسي و اجتماعي كه در ساليان گذشته در جاهاي گوناگون، ديده و خوانده ام؛ سروده هايي از شاعراني نامور يا گمنام، كه همه از سوز جان ميگويند و آه درون، از آزادي ميگويند و آزادگي، به عشق وطن ميگويند و براي هموطن! البته متون نظم و نثر سياسي و اجتماعي در ايران، از چنان غنا و شكوفايي برخوردارند، كه ميتوان چندين كتاب چون «نجوا هاي نجيبانه» را به آنها اختصاص داد، اما به هر روي، من براي حُسن ختام اين كتاب، برخي از اين متون را انتخاب كرده ام. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/seventh-noble-whispers


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۲:۱۷ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب نجوا هاي نجيبانه جلد ششم عباس خسروي فارساني

سايت پي دي اف كده كتاب نجوا هاي نجيبانه جلد ششم عباس خسروي فارساني دانلود PDF با 1018 صفحه، براي شما آماده كرده است. دولتمردان، محدوديت هاي شديد بر آزادي بيان، تجمع و تشكل را ادامه دادند. كنترل گستردهاي بر رسانه هاي داخلي و بين المللي به قصد كاستن از تماس ايرانيان با دنياي خارج برقرار شد. افراد و گروه ها در صورت مشاهده همكاري با سازمان هاي حقوق بشري و رسانه هاي فارسي زبان مستقر در خارج در خطر دستگيري، شكنجه و زندان بودند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/noble-whispers-vi


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۰:۵۷ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد سوم شمس لنگرودي

سايت پي دي اف كده كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد سوم شمس لنگرودي دانلود PDF با 883 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اين جلد از “تاريخ تحليلي شعر نو”، تحت قلم شمس لنگرودي، ما يك سفر هيجان‌انگيز به دنياي شعر نو مي‌آييم. اين كتاب با دقت و دانش عميقي به بررسي شعرانه‌هاي اين دوره مي‌پردازد و تلاش دارد تا الگوها و معاني پنهان در شعرهاي شاعران نوجوان را آشكار كند. از اشعار عاشقانه تا شعرهاي اجتماعي و سياسي، اين كتاب به ما كمك مي‌كند تا درك عميق‌تري از معناي شعر نو و ارتباط آن با زمان خود به دست آوريم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/shams-langroudis-new-poem


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۴:۰۹ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد اول شمس لنگرودي

سايت پي دي اف كده كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد اول شمس لنگرودي دانلود PDF با 663 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اين جلد از “تاريخ تحليلي شعر نو”، تحت قلم شمس لنگرودي، ما يك سفر هيجان‌انگيز به دنياي شعر نو مي‌آييم. اين كتاب با دقت و دانش عميقي به بررسي شعرانه‌هاي اين دوره مي‌پردازد و تلاش دارد تا الگوها و معاني پنهان در شعرهاي شاعران نوجوان را آشكار كند. از اشعار عاشقانه تا شعرهاي اجتماعي و سياسي، اين كتاب به ما كمك مي‌كند تا درك عميق‌تري از معناي شعر نو و ارتباط آن با زمان خود به دست آوريم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/analytical-history-of


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۲:۴۵ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد چهارم شمس لنگرودي

سايت پي دي اف كده كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد چهارم شمس لنگرودي دانلود PDF با 693 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اين جلد از “تاريخ تحليلي شعر نو”، تحت قلم شمس لنگرودي، ما يك سفر هيجان‌انگيز به دنياي شعر نو مي‌آييم. اين كتاب با دقت و دانش عميقي به بررسي شعرانه‌هاي اين دوره مي‌پردازد و تلاش دارد تا الگوها و معاني پنهان در شعرهاي شاعران نوجوان را آشكار كند. از اشعار عاشقانه تا شعرهاي اجتماعي و سياسي، اين كتاب به ما كمك مي‌كند تا درك عميق‌تري از معناي شعر نو و ارتباط آن با زمان خود به دست آوريم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/shams-langroudis-analytical


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۱:۱۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد دوم شمس لنگرودي

سايت پي دي اف كده كتاب تاريخ تحليلي شعر نو جلد دوم شمس لنگرودي دانلود PDF با 729 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اين جلد از “تاريخ تحليلي شعر نو”، تحت قلم شمس لنگرودي، ما يك سفر هيجان‌انگيز به دنياي شعر نو مي‌آييم. اين كتاب با دقت و دانش عميقي به بررسي شعرانه‌هاي اين دوره مي‌پردازد و تلاش دارد تا الگوها و معاني پنهان در شعرهاي شاعران نوجوان را آشكار كند. از اشعار عاشقانه تا شعرهاي اجتماعي و سياسي، اين كتاب به ما كمك مي‌كند تا درك عميق‌تري از معناي شعر نو و ارتباط آن با زمان خود به دست آوريم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/an-analysis-of-shams


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۹:۵۲ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب كليات شمس جلد نهم و دهم مولوي

سايت پي دي اف كده كتاب كليات شمس جلد نهم و دهم مولوي دانلود PDF با 729 صفحه، براي شما آماده كرده است. كليات شمس” نوشتهٔ مولوي، اثري بزرگ و زيباست كه شامل اشعار عاشقانه و معنوي او مي‌شود. جلد نهم و دهم اين كتاب، شامل غزليات و قصايدي است كه مولوي در دوران عشق نسبت به شمس تبريزي نوشته است. اين قسمت از اثر به شدت شاعرانه و پراز احساسات عشق و وجدان ديني است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-ninth-and-tenth


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۸:۳۲ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)