پي دي اف كده پي دي اف كده .

پي دي اف كده

كتاب فرهنگ تاريخي و جغرافيايي شهرستانهاي ايران عبدالرفيع حقيقت

سايت پي دي اف كده كتاب فرهنگ تاريخي و جغرافيايي شهرستانهاي ايران عبدالرفيع حقيقت دانلود PDF با 807 صفحه، براي شما آماده كرده است. سرزمين اهورايي ايران از كهن ترين زمان تاريخي جايگاه مردم اصيل و خليق و صديق و فكور و با ايمان بوده است. همانطور كه در متن اين كتاب خواهيد خواند شهرهاي ايران علاوه بر مزاياي تاريخي، جغرافيايي، طبيعي هنري، اكتشافي، ابداعي و اقليمي، هر يك جايگاه ويژه اي در تاريخ تفكر مردم جهان داشته اند و حوادث عبرت انگيز بي شماري را در طول تاريخ پرنشيب و فراز از سر گذرانده اند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/iranian-cities


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۱:۱۹ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب ساري و آغازگاه تمدن برنج درويش علي كولائيان

سايت پي دي اف كده كتاب ساري و آغازگاه تمدن برنج درويش علي كولائيان دانلود PDF با 218 صفحه، براي شما آماده كرده است. شايد اين سوال به ذهن خيلي ها رسيده باشد كه سكونت مردم در بخش جلگه اي مازندران و گيلان از چه زماني آغاز شده است؟ روشن است كه هدف از سكونت، شكل گيري روستاها و پديد آمدن شهرها است وگرنه سكونت هاي پراكنده كه دوران پيش از تاريخ را هم شامل ميشود و يا سكونتگاه هاي متفرق قشلاقي مورد نظر نيست. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/beginning-rice-civilization


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۹:۴۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب تاريخ و زبان در افغانستان نجيب مايل هروي

سايت پي دي اف كده كتاب تاريخ و زبان در افغانستان نجيب مايل هروي دانلود PDF با 208 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتبي كه با بودجه اين موقوفات طبع و توزيع ميشود بايد كاملاً منطبق با نيت واقف و هدف و قضنامه باشد. اگر همۀ تأليفات و مجموعه هايي كه به قلم واقف منتشر شده يا ميشود صد درصد اين مطابقت را ندارد، به سبب اين است كه واقف قصد چاپ آنها را با مال خود داشته ولي زماني كه دارائي خود را وقف عام مخصوصا براي انتشارات كتب تاريخي و ادبي نمود چاپ كتب خود را هم كه داراي همين جنبه هاست بعهده بنياد واگذار كرد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/history-and-language-afghanistan


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۷:۵۶ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب تاريخ فشرده افغانستان حبيب الله رفيع

سايت پي دي اف كده كتاب تاريخ فشرده افغانستان حبيب الله رفيع دانلود PDF با 66 صفحه، براي شما آماده كرده است. كشور عزيز ما افغانستان تاريخ كهن و باستاني دارد اما تا آن صورت نگرفته و بسياري از كنون تحقيقات عميق و وسيع بر گوشه هاي آن هنوز تاريك مانده است. از تاريخ هاي نگاشته شده پيرامون افغانستان بسيار كم آن عالمانه محققانه و بي طرفانه است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/compact-history-of-afghanistan


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۶:۵۱ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب انسان و كيهان پرويز قوامي

سايت پي دي اف كده كتاب انسان و كيهان پرويز قوامي دانلود PDF با 168 صفحه، براي شما آماده كرده است. انسان و كيهان دو عنصر فراگير و مبهمي هستند كه ارتباط عميق و پيچيده‌اي با يكديگر دارند. انسان، به عنوان آفرينشي بي‌نظير از طبيعت، هميشه به دنبال درك بهتري از خود و جايگاهش در اين جهان بزرگ است. كيهان همچنين به عنوان محيطي بي‌پايان و معمايي، انسان را به سوي تعمق در معني و ماهيت وجودش ترغيب مي‌كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/parviz-qavamis-man


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۵:۴۱ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب معجزه ذهن توني باز

سايت پي دي اف كده كتاب معجزه ذهن توني باز دانلود PDF با 185 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب “معجزه ذهن” نوشته‌ي توني باز يكي از معروف‌ترين آثار در زمينه‌ي رشد شخصي و توسعه‌ي فردي است. اين كتاب به بررسي قدرت‌هاي ذهن انسان و تأثير آن بر زندگي‌ها مي‌پردازد. توني باز در اين كتاب به مفاهيمي مانند “قانون جذب”، “تاثير افكار مثبت”، “اهميت تصويرسازي ذهني” و “تأثير اعتقادات بر عملكرد” پرداخته است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-miracle-of-tony


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۴:۳۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب جنبش طبقه كارگر ايران حسين بهادري

سايت پي دي اف كده كتاب جنبش طبقه كارگر ايران حسين بهادري دانلود PDF با 434 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب مطالب تحقيقي و تاريخي دقيقي را ارائه مي‌دهد و براي دانشجويان، تاريخ‌نگاران، و علاقه‌مندان به تاريخ و اجتماع ايران مي‌تواند منبعي معتبر و مفيد باشد. به كمك مطالب ارائه شده در اين كتاب، خوانندگان مي‌توانند فهم بهتري از رويدادها و تحولات اجتماعي و سياسي در ايران را كسب كنند و به بررسي چگونگي نهضت و نفوذ طبقه كارگر در تاريخ ايران بپردازند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/iranian-working-class-movement


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۳:۲۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب مديريت افراد غزال سعيدفر

سايت پي دي اف كده كتاب مديريت افراد غزال سعيدفر دانلود PDF با 232 صفحه، براي شما آماده كرده است. مديريت افراد يكي از جوانترين و همچنين پرچالش‌ترين حوزه‌هاي مديريت است كه به طور مستمر تغييراتي عميق را تجربه مي‌كند. در دنياي امروز، تيم‌ها و افراد متنوعي با تجربه‌ها و تخصص‌هاي مختلف با يكديگر همكاري مي‌كنند و اين تنوع ممكن است منجر به تضادها و چالش‌هاي مختلف شود. از طرف ديگر، افراد از اهميت برقراري ارتباطات موثر و توسعه مهارت‌هاي مديريتي براي دستيابي به اهداف سازماني و شخصي خود آگاهي دارند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/ghazal-saeedfars-book


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۴:۳۲ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب مديريت از منظر كتاب و سنت صمصام الدين قوامي

سايت پي دي اف كده كتاب مديريت از منظر كتاب و سنت صمصام الدين قوامي دانلود PDF با 557 صفحه، براي شما آماده كرده است.مديريت از منظر كتاب و سنت، اثر سيد صمصام الدين قوامي است توسط دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري نگارش گرديده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/management-from-the-perspective


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۳:۲۷ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب چگونه حال خودمان را بهتر كنيم نيكول لپرا

سايت پي دي اف كده كتاب چگونه حال خودمان را بهتر كنيم نيكول لپرا دانلود PDF با 299 صفحه، براي شما آماده كرده است. نيكول لپرا، يكي از مشهورترين نويسندگان و سخنرانان روانشناسي و رشد شخصي در دنياست، از جمله به اين موضوع پرداخته كه چگونه حال خودمان را بهبود بخشيم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/how-to-improve-ourselves


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۲:۱۰ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)