پي دي اف كده پي دي اف كده .

پي دي اف كده

كتاب گرامر زبان كنكور جامع اميد يعقوبي فرد

سايت پي دي اف كده كتاب گرامر زبان كنكور جامع اميد يعقوبي فرد دانلود PDF با 139 صفحه، براي شما آماده كرده است. اهميت زبان انگليسي در كنكور و اين درس به عنوان متعادل ترين درس در كنكور محسوب مي شود، كسب درصد مناسبي در اين درس براي داوطلبان كنكور بسيار مهم است. به همين دليل است كه نامزدها در زبان انگليسي مشكلات اساسي دارند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-grammar-of-yaqoubi-fards-comprehensive-entrance-exam


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۵:۲۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب موج آزمون جامع فيزيك رياضي رضا خالو

سايت پي دي اف كده كتاب موج آزمون جامع فيزيك رياضي رضا خالو دانلود PDF با 658 صفحه، براي شما آماده كرده است. پنج فصل بعد از بيان كليات و مباني اخلاق اسلامي بعضي از مهم ترين فضايل اخلاقي و راه هاي وصول به آن و شماري از رذايل اخلاقي و راه هاي اجتناب از آنها را بيان نموده است با تلاش نويسنده محترم ساختار و حجم كتاب براي دو واحد درسي تنظيم شده است و محور مباحث آموزه هاي قرآني و روايي است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-wave-of-the-comprehensive-test-of-physics-and-mathematics-is-empty


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۳:۳۶ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب ختم نبوت مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب ختم نبوت مرتضي مطهري دانلود PDF با 114 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يكي از آثار كلاسيك در علوم اسلامي و فلسفه ديني به شمار مي‌آيد. در اين كتاب، مطهري به تحليل مفهوم ختم نبوت در اسلام مي‌پردازد و بحث‌هاي فلسفي و ديني متعددي را در ارتباط با اين مفهوم مطرح مي‌كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/morteza-motaharis-book-of


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۲:۱۱ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب احياي تفكر اسلامي مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب احياي تفكر اسلامي مرتضي مطهري دانلود PDF با 106 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار مهم و تأثيرگذار در حوزه فلسفه و انديشه اسلامي است. در اين كتاب، مرتضي مطهري به تفسير و تبيين مفاهيم و اصول اسلامي با استفاده از ديدگاههاي فلسفي و انديشه‌هاي اسلامي مي‌پردازد. او به ارتقاء تفكر اسلامي و تطابق آن با زمينه‌هاي معاصر و نيازهاي جامعه مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/of-revival-of-islamic


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۰:۴۶ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب امداد هاي غيبي مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب امداد هاي غيبي مرتضي مطهري دانلود PDF با 182 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار مهم و تأثيرگذار در حوزه فلسفه و دين شناسي اسلامي است. اين كتاب در قالب پنج مجلد منتشر شده و مطالب آن در حوزه مسائل مهم ديني و فلسفي، به ويژه موضوعات مربوط به امامت و ولايت امام عصر(عج)، مطرح مي‌شود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/morteza-motaharis-unseen


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۹:۲۰ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب آناليز مختلط يان استوارت

سايت پي دي اف كده كتاب آناليز مختلط يان استوارت دانلود PDF فصل اول: جبر صفحه با 480 صفحه، براي شما آماده كرده است. طي چند سال اخير كه به تدريس دروس نظير هندسه منيفلدها، توپولوژي ديفرانسيل و جبر و گروه هاي لي در دوره فوق ليسانس اشتغال داشتم مرتب كمبود مقدماتي از ساير دروس رياضي خصوصاً در زمينه آناليز حقيقي و آناليز مختلط احساس ميشد چه تدريس هندسه منيفلدهاي حقيقي محتاج به اطلاعاتي در مورد آناليز توابعي از به ميباشد كه اين قسمت در برنامه دوره ليسانس تحت عنوان آناليز III قرار دارد كه بعلت اختياري بودن اين درس دانشجويان عموماً از انتخاب آن سر باز مي زنند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/mixed-analysis


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۳:۳۶ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب شيمي عمومي 2 فيروزه منوچهري

سايت پي دي اف كده كتاب شيمي عمومي 2 فيروزه منوچهري دانلود PDF با 89 صفحه، براي شما آماده كرده است. در طول تاريخ شيمي مفاهيم گوناگوني از اسيد و باز ارائه شده است. عده اي در ابتدا بر اساس شواهد اين مواد را دسته بندي مي كردند. به عنوان مثال اسيد ها را موادي ترش مزه و بازها را موادي تلخ مي ناميدند يا مثلاً اسيد در نظر تعدادي از شيميدان ها تنها به موادي اطلاق مي شد كه رنگ تورنسل را قرمز كند يا باز ماده اي بود كه رنگ تورنسل را آبي كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/general-chemistry-2-manochehri


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۱:۲۸ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب اقتصاد كوچه مجيد پورشافعي

سايت پي دي اف كده كتاب اقتصاد كوچه مجيد پورشافعي دانلود PDF با 296 صفحه، براي شما آماده كرده است. اقتصاد كوچه از آن هنگام آغاز ميشود كه خان كريم و بلند نظر زند ديده از جهان بربست و سودانيان عالم پندار به هوس لگام زدن مركب چموش قدرت بي رحمانه به جان هم افتادند يا بهتر بگويم به جان پول ملي كشور و توان اقتصادي آن افتادند تا اين كه يكي از فرزندان نه گانه ي محمد حسن خان قاجار يعني آقا محمدخان توانست به نيروي تدبير و ضربت شمشير، آتش فتنه فرو نشاند و كشوري چند پاره را به هم دوزد و روس ها را در قفقاز ناكام و ديگر همسايگان را انگشت به دهان سازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/alley-economics-of-pourshafi


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۹:۴۹ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب درسي فلسفه 2 پايه دوازدهم انساني

سايت پي دي اف كده كتاب درسي فلسفه 2 پايه دوازدهم انساني دانلود PDF با 168 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتابي كه پيش رو داريد در سيزده فصل تنظيم شده است در فصل اول تحت عنوان كليات با موضوع روش، هدف و زبان مابعد الطبيعه و رابطه دين و فلسفه آشنا ميشويد در فصل دوم نيز ذيل همين عنوان چگونگي آشنايي مسلمانان با فلسفه يونان نهضت ترجمه تأثير در تفكر مغرب زمين و تكامل فلسفه اسلامي مورد بحث قرار گرفته است. فصل سوم تا دوازدهم به معرفي روشهاي فكري اسلامي اختصاص دارد. مجموع روشهاي فكري اسلامي چهار روش است و متفكران اسلامي چهار دسته بوده اند. همه اين روشها تحت تأثير تعليمات اسلامي رنگي مخصوص پيدا كرده و روح خاص فرهنگ اسلامي بر همه آنها حاكم است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/12th-grade-philosophy-course


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۸:۳۷ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب درك متن انگليسي به زبان ساده شهاب اناري

سايت پي دي اف كده كتاب درك متن انگليسي به زبان ساده شهاب اناري دانلود PDF با 450 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب درك متن انگليسي به زبان ساده از انتشارات مبتكران، با تمركز ويژه بر مباحث كلوز تست و درك مطلب، دانش‌ آموزان را با مهارت‌ هاي متن‌ خواني آشنا مي‌ كند و با فراهم‌ كردن متن‌ هاي كافي و تست‌ هاي متنوع، آن‌ ها را به تسلط لازم در اين مباحث مي‌ رساند. تمركز بر كنكور و سؤالات كنكوري، باعث شده تا كتاب هيچ‌ گاه از مسير اصلي خود خارج نشود و دانش‌ آموزان را در راه رسيدن به موفقيت ياري كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/understanding-the-english-text-in-plain-language


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۷:۱۵ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)