پي دي اف كده پي دي اف كده .

پي دي اف كده

كتاب آمار و احتمال هادي رنجبران

سايت پي دي اف كده كتاب آمار و احتمال هادي رنجبران دانلود PDF با 573 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب آمار و احتمال – كاربرد آن در مديريت و حسابداري – مورد توجه اساتيد گرامي و دانشجويان قرار گرفت و به چاپ هاي متعدد رسيد. در نگارش پيش رو، كتاب براساس سرفصل هاي مصوب دانشگاهي براي درس آمار و و احتمال در رشته هاي مديريت، حسابداري برنامه ريزي شهري و منطقه اي، مجموعه علوم جغرافيايي و مجموعه محيط زيست طوري تدوين و تاليف شده است كه مي توان از آن به عنوان يك منبع جامع درسي و همچنين خود آموزي كامل جهت فراگيري علم آمار استفاده كرد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/statistics-and-probability-ranjbaran


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۷:۴۷ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب املا و لغت و تاريخ ادبيات هامون سبطي

سايت پي دي اف كده كتاب املا و لغت و تاريخ ادبيات هامون سبطي دانلود PDF با 446 صفحه، براي شما آماده كرده است. در معرفي اين كتاب چنين آمده است كه: “اين كتاب 4 فصل و يك ضميمه دارد با دو رويكرد كه بد نيست راجع به آنها بدانيد: دفتر نخست؛ لغت و املا را به صورت درس به درس به شما ياد مي دهد و با تستهاي دوره اي، آموخته هاي شما را مي آزمايد. ما ميدانيم كه شما وقتي اين كتاب را ميخوانيد هنوز خيلي از درسها را نياموخته ايد و اگر هم بياموزيد، درسها را يكي يكي پشت هم مي آموزيد. پس بي هيچ نگراني، از اين فصل در طي آموختن و يا آزمون دادن درس به درس استفاده كنيد. دفتر دوم و سوم؛ براي پايان كار است. چند ماه آخر كه ميخواهيد همه آنچه را كه به مرور آموخته ايد دوره كنيد، جمع بندي كنيد و بيازماييد. حسابي به فكر آن چند ماه آخرتان بوده ايم. راستش را بخواهيد فقط زماني خيالمان از شما براي پاسخ دادن به تستهاي املا و لغت كنكور راحت ميشود كه هيچ يك از اين 3 دفتر كتاب را ناقص نگذاريد و به حساب خط به خط آن برسيد! دفتر چهارم؛ نكته يابي و جمع بندي كامل و دقيق تاريخ ادبيات و سبك شناسي سه كتاب فارسي (1) و (2) و (3) است.” با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/spelling-words-historyofliterature-sebti


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۶:۳۹ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب آموزش راندو مرتضي صديق

سايت پي دي اف كده كتاب آموزش راندو مرتضي صديق دانلود PDF با 357 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب در تلاش است تا پايه اي ترين و ريشه‌ اي ترين تمرينات معماري كه در طي ساليان گذشته مورد تدريس قرار گرفته اند و حاصل آن تربيت ۳۰۰۰ دانشجوي معماري است را ارائه كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/rando-training-sedigh


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۴:۵۳ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب انديشه اسلامي 2 جعفر سبحاني

سايت پي دي اف كده كتاب انديشه اسلامي 2 جعفر سبحاني دانلود PDF با 235 صفحه، براي شما آماده كرده است. ديرينه ترين آثاري كه باستان شناسان به آن دست يافته اند، بر آن دلالت دارد كه زندگي انسان پيوسته با دين و دين داري همراه بوده است؛ هرچند اين پديده در زمان و مكانهاي مختلف به صورتي خاص جلوه گر شده است. قرآن نيز بر آن است كه در طول تاريخ بر حسب شرايط وناگون و متناسب با استعدادهاي امت ها، جلوه دين كه همان اسلام (تسليم بودن در برابر خدا) است، به شكل شريعتهاي مختلف بروز يافته است. هر يك از شرايع پيشين، در زمان خود كاملترين بوده، اما در عين حال شريعتهاي مختلف همانند كلاسهاي يك دوره تحصيلي بوده اند كه آخرين و كاملترين آنها شريعت اسلام است كه پيامبر گرامي(ص) آن را عرضه نموده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/islamic-thought-2-sobhani


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۲:۳۹ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب مقدمات زبانشناسي مهري باقري

سايت پي دي اف كده كتاب مقدمات زبانشناسي مهري باقري دانلود PDF با 377 صفحه، براي شما آماده كرده است. زبانشناسي همچنان كه از نام آن بر مي آيد دانش شناخت و بررسي زبان به طريقه علمي است. منظور از روش علمي آن است كه ابتدا واقعيات و پديد هاي عيني و محسوس زباني گردآوري شده، طبقه بندي و فهرست بندي ميشوند و از روي اين فهرستها نتيجه گيري به عمل مي آيد. سپس نتايج و فرضيات بدست آمده به محك آزمايش زده ميشوند تا در صورت درست يا غلط بودن به عنوان يك نظريه پذيرفته يا مردود شناخته شوند. معمولا نظريه اي قابل پذيرفتن است كه “جامع”، “مانع” و “اقتصادي” باشد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/introduction-to-linguistics-bagheri


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۱:۰۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب اقتصاد كلان محسن نظري

سايت پي دي اف كده كتاب اقتصاد كلان محسن نظري دانلود PDF با 344 صفحه، براي شما آماده كرده است. در هر فصل از كتاب پيش رو دو آزمون آموزشي طراحي شده است كه مرور مطالب سر فصل ها است دانشجويان بكوشند كه اين آزمون ها را با دقت حل كنند. هميشه دقت از سرعت مهمتر است. اين كتاب در 7 فصل تهيه و تدوين شده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/macroeconomic-nazari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۵۹:۵۱ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)