پي دي اف كده پي دي اف كده .

پي دي اف كده

كتاب نام همه ي شعرهاي تو ع پاشايي

سايت پي دي اف كده كتاب نام همه ي شعرهاي تو ع پاشايي دانلود PDF با 636 صفحه، براي شما آماده كرده است. احمد شاملو (ا. صبح / ۱ بامداد) روز ۲۱ آذر در خانه ي شماره ي ۱۳۴ خيابان صفي عليشاه تهران متولد شد. دوره ي كودكي را به خاطر شغل پدر كه افسر ارتش بود و هر چند وقت را در جايي به مأموريت مي رفت در شهرهايي چون رشت و سميرم و اصفهان و آباده و شيراز گذراند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/names-of-all-poems


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۱:۵۰ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب يشت ها پورداود

سايت پي دي اف كده كتاب يشت ها پورداود دانلود PDF با 287 صفحه، براي شما آماده كرده است. مقاله متعلق به فروردين پشت در جلد اول يشتها صفحات ۶۰۲-۵۸۲ مندرج است آنچه از براي فهم مطالب اين پشت لازم بود گفته شد اينك در اين جا چند كلمه ديگر افزوده گوئيم فروردين پشت كه قديمترين و بلندترين يشتهاست داراي ۳۱ كرده يا فصل و ۱۵۸ فقره است اسامي بيشتر از سيصد و پنجاه پادشاهان و نامداران و دليران و پارسايان چه مرد و چه زن در آن ضبط و بفروهر هر يك جداگانه درود فرستاده شده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/yachts


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۰:۲۹ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب ظهور و سقوط رايش سوم ويليام شايرر

سايت پي دي اف كده كتاب ظهور و سقوط رايش سوم ويليام شايرر دانلود PDF با 564 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اواخر شهريور ماه سال ۱۳۳۹ بر درد كه اي در خيابان نادري تهران توده اي از روزنامه ها و هفته نامه هاي كهنه انگليسي زبان به چشم ميخورد. ايستادم و به كاوش نشستم و دو شمارۀ هفته نامۀ لوك – Look – چاپ آمريكا، نظرم را جلب كرد. بر جلد هر دو، عناوين هيجان انگيزي دربارۀ، هيتلر درج شده بود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/rise-and-fall


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۸:۳۴ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب كوروش هخامنشي ناهيد فرشادمهر

سايت پي دي اف كده كتاب كوروش هخامنشي ناهيد فرشادمهر دانلود PDF با 404 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر حاصل مطالعه و بررسي و تحقيق پيش از هفتاد اثر تاريخي و روايي در مورد زندگي و دوران كوروش هخامنشي پادشاه ايران زمين ميباشد كه به پشتوانه اي قوي در مطالعه تاريخ و ادبيات ايران زمين نيز همراه آن بوده و سعي گرديده كه از گزافه گويي پرهيز شود چون زندگي پر فراز و نشيب كوروش كبير آنچنان پر ماجرا و حيرت انگيز است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/achaemenid-cyrus


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۶:۵۰ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب جغرافياي حافظ ابرو جلد سوم شهاب الدين عبداالله خوافي

سايت پي دي اف كده كتاب جغرافياي حافظ ابرو جلد سوم شهاب الدين عبداالله خوافي دانلود PDF با 81 صفحه، براي شما آماده كرده است. كرمان از بلدان اقليم سيم است. گويند اين نام منسوب است به كرمان بن فارس بن طهمورث، و بعضي گويند كرمان بن فارك بن سام بن نوح. حد شرقي كرمان زمين مكران است و بياباني كه ما بين كرمان و بحر است؛ و مكران قطعه اي است از بلاد سند؛ و غربي كرمان بلاد فارس است و شمالي، بيابان خراسان و سيستان و اين بيابان ميان فارس و كرمان و خراسان واقع شده است؛ و جنوبي كرمان، درياي فارس است. در ولايت كرمان گرمسير و سردسير هر دو هست اما اكثر گرمسير است و از ميوه ها همه گونه باشد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/geography-hafez-abro-som


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۵:۳۲ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب جغرافياي حافظ ابرو جلد دوم شهاب الدين عبداالله خوافي

سايت پي دي اف كده كتاب جغرافياي حافظ ابرو جلد دوم شهاب الدين عبداالله خوافي دانلود PDF با 159 صفحه، براي شما آماده كرده است. درياي روم خليجي باشد از درياي محيط كه بر جانب مغرب است. و آن را بحر اقيانوس خوانند. از جنوبي زمين اندلس و شمالي شهرهاي مغرب زمين، خليجي به طرف شرق در ميآيد و از ميان طنجه و سبته كه يكي بر (بر) مغرب است و يكي بر بر اندلس، مي گذرد. و آنجا عرض خليج اندك است. چنانچه گويند دوازده فرسنگ زيادت نباشد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/geography-of-hafez-abro-ii


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۴:۱۸ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب جغرافياي حافظ ابرو جلد اول شهاب الدين عبداالله خوافي

سايت پي دي اف كده كتاب جغرافياي حافظ ابرو جلد اول شهاب الدين عبداالله خوافي دانلود PDF با 140 صفحه، براي شما آماده كرده است. المجلد الأول من تاريخ حافظ ابرو سپاس بي قياس قادري را كه بساط افلاك را به حركات شوقي پيرامن مركز خاك در گردش آورد تا بعلت جنبش اول، زمان و مكان و حدود و جهات پيدا شد و اجرام مستنير در سطوح مستدير مركوز و مرموز گردانيد و هر يك را به عملي مقرر و خاصيتي خاص مخصوص و منفرد ساخت تا بتوسط امتزاج اركان در مواليد سه گانه با برات خود به مصرف مي رسانند و از فعل و انفعال نتايجي كه مقصود بالذات است در قوابل عالم كون و فساد به ظهور مي پيوندد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/geography-hafez-abro-first


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۲:۵۱ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب گفتارها و گفتگوهائي درباره تعزيه صادق همايوني

سايت پي دي اف كده كتاب گفتارها و گفتگوهائي درباره تعزيه صادق همايوني دانلود PDF با 179 صفحه، براي شما آماده كرده است. اكنون كه باز پس از ساليان دراز هنر مذهبي و ملي تعزيه در سطحي مقبول و اميد آفرين مطرح شده و از حاشيه به متن آمده و با توجه به تحولات شگرفي كه در جهان رخ داده و در دنيايي كه پديده هاي شگفت انگيز هنرهاي مدرن و كامپيوتري كه آميزه اي از تخيل و خلاقيت و واقعيتند موج هيجاني عظيم در قلب ها و جان ها ايجاد كرده اند با تعزيه چه بايد كرد؟ با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/conversations-about-taziyya


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۱:۴۱ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب اساطير مصر ورونيكا ايونس

سايت پي دي اف كده كتاب اساطير مصر ورونيكا ايونس دانلود PDF با 252 صفحه، براي شما آماده كرده است. سيماي جذاب مصر با، معابد اهرام و آرامگاه هاي خرسنگي و باستاني اين سرزمين پيوند دارد. اين اسناد يادمان نظام باورهايي است كه چندين هزار سال بر دره نيل چيره و با وجود بسياري اين آثار هنوز هم دانش ما از اين اعتقادات كامل نيست. در كيش هاي كنوني مصر از اعتقادات پيشين نشاني نيست يا چنين اثري بسيار ناچيز است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/egyptian-mythology


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۰:۲۶ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)

كتاب اساطير ژاپن ژوليت پيگوت

سايت پي دي اف كده كتاب اساطير ژاپن ژوليت پيگوت دانلود PDF با 250 صفحه، براي شما آماده كرده است. ژاپن سرزمين افسانه ها و روايات و شايد از اين نظر غني ترين سرزمين هاي جهان است. كتاب ها و نمايش هاي ژاپني سرشار از افسانه هاي خدايان خدابانوان قهرمانان و كانون هاي خانوادگي نيز جايگاه بازگوئي اين گونه از افسانه ها است. روايات و افسانه هاي ژاپني همانند داستان هاي خوب و ماندگار همچنان از طريق سنتي و سينه به سينه و آثار مكتوب تكرار ميشوند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/japanese-mythology


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۹:۱۲ توسط:پي دي اف كده موضوع: نظرات (0)